Axudicación funcionarios en práctiques

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

31/08/2015

Según Resolvimientu de 17 d’abril de 2015, de la Conseyería d’Educación, Cultura y Deporte, pola que se dicten instrucciones pal cursu 2015/2016, referíes a la provisión de places del personal funcionario de carrera y en práctiques pertenecientes a los Cuerpos a que se refier la Llei Orgánica 2/2006, de 3 de mayu, d’Educación, en centros educativos dependientes de la Conseyería d’Educación, Cultura y Deporte, procede:

Aprobar y publicar la relación de destinos asignaos al personal perteneciente al colectivu de “funcionarios en práctiques” pal cursu 2015/2016 acordies con les necesidaes esistentes y los pidimientos realizaos.
El personal docente axudicáu tendrá de tomar posesión del destín asignáu’l 1 de setiembre de 2015. Nel so casu, tendrá de permanecer nel so centru d’orixe hasta que concluyan les actividaes imprescindibles previstes pa la finalización del cursu (esámenes de setiembre).
La formalización de toma de posesión va ser el 3 de setiembre nel Serviciu de Xestión Alministrativa, Plaza España, 5 – 2ª planta, 33007 Uviéu, siendo imprescindible apurrir el númberu d’afiliación a la Seguridá Social y los 24 díxitos de la cuenta bancaria (IBAN).

Ver axudicación [pdf]

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)