Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)
Xuan Carlos I d’España y daqué d’Alemaña (por Corinna, Julia Steinbush y la Merkel) cai. Y esta vegada nun ye un tropezón por fuxir de llechu impropiu colos calzones d’armiñu al costazu, nin por cazar elefantes en Botsuana, nin osos borrachos nos Cárpatos. Xuan Carlos I ta cayendo de podre y la oligarquía española castiza y casposa cuenta col so recambiu en Felipe VI. La operación empecipió: trátase de sustituyir al vieyu y escadriláu Borbón, que s’azotó a pola corona saltando perriba’l cadabre del so hermanu y el derechu dinásticu del padre, por un rei nuevu que pase la ITV (Inspección Técnica de Vagos) con un recauchutáu que tape la corrupción y el trinque de la familia real al completo. Vuelve a tratase de dexalo too “atao y bien atao” como bien dixera -y meyor fixera- el so mentor: el dictador Francisco Franco. Resulta chocante qu’a esti proyectu lu llamen “Segunda Transición”, idega llanzá hai meses que ta siendo “trendingtopics” y que ta prestando pola vida a les clases dominantes y sobre la que caún fai la so quiniela.
Sabemos que los rexímenes políticos tán al serviciu de los sistemes económicos. La restauración de la monarquía borbónica del 78 foi la forma d’Estáu de la que se dotó’l gran capital pa defender los sos intereses y planes d’acumulación. Agora la so continuidá en Felipe VI rubricaría l’Estáu nuevu de l’Austeridá y la Probeza que foi imponiéndonos los distintos gobiernos del réximen (asina del PP como del PSOE, como de CIU o el PNV, etc…), al dictáu de la Troika y del gran capital financieru trasnacional que ta esmantelando toles conquistes históriques del movimientu obreru, el feminismu, l’ecoloxismu y los movimientos civiles democráticos.
A los sectores populares nun nos queda otra que contraponer a los sos planes, la ROTURA col Réxime del 78 y los sos continuaores, exerciendo la SOBERANÍA POPULAR y col exerciciu efectivu del derechu a l’autodeterminación de los Pueblos del Estáu español, p’abrir el procesu o procesos constituyentes necesarios que conviertan en realidá les aspiraciones republicanes de los y les trabayadores.
¡NIN SÚBDITOS NIN ALTECES: SOMOS REPÚBLICA!
Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)