La Conseyería tien competencies nel desendolcu de la LOMCE

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

SUATEA DESIXE QUE SE COMPROMETA COLA EDUCACIÓN PÚBLICA

Paez que’l ministru Wert tien que poner daqué frenu na acelerada implantación de la LOMCE y los desendolcos de la mesma. Nesta alloquecida carrera por poner de la forma más antidemocrática a la que fue quien un sistema educativu retrógradu y segregador, va topando y va topar per munchu tiempu  una oposición que nun va recular na so defensa de la escuela pública como exa vertebradora del sistema educativu que garantice la calidá y la equidá pa tola ciudadanía.

SUATEA, como parte d’esa campaña pa minimizar l’impactu de la Llei, presentó recien el documentu “41 Midíes pa enfrentase a la LOMCE” que va entregase a la Conseyera d’Educación vía rexistru. Pretendemos facer ver que la nuestra Conseyería tien competencies directes na implantación del nuevu sistema educativu y que polo tanto nun puede safase de les sos propies responsabilidaes.

Nel actual contestu social y económicu ye inalmisible que les families tengan qu’enfrentase a un cambiu de los llibros de testu el próximu mes de setiembre. Igual que’l so homólogu d’Andalucía, la Conseyera tien de garantizar el mantenimientu y vigor de los materiales escolares, de los cualos dellos modificáronse hai namás dos años. De la mesma manera pidímos-y midíess como:
–      Minimizar l’impactu de les “reválides” no que seya posible, evitando, ente otres cuestiones, que seyan aplicaes o calificaes por profesoráu de los centros privaos e torgando una publicación col consiguiente establecimientu de rankings. (Midíes 19 y 21)
–      Nun permitir la especialización curricular que sirva como sida pa segregar y criar centros d’élite y centros guetu. (Midida 32)
–      Desixir el cumplimientu d’un mesmu calendariu escolar pa la totalidá de los centros, torgando asina l’afitamientu de desigualdaes nes condiciones llaborales del profesoráu. (Midida 30)
–      Nun autorizar la xuba d’hasta un 10% del númberu máximu d’alumnos y alumnes por aula. (Midida 27)

Desiximos tamién que s’apurran los recursos necesarios pa la escuela pública, garantizando’l 100% de les beques pal alumnáu que tea en situación d’esclusión social, que se promueva la educación en valores, la educación n’igualdá y l’espíritu críticu, que mengüen les ratios, la carga llectiva del profesoráu y la ellaboración d’una plantiya que permita encarar les necesidaes educatives reales p’atender a la diversidá, reduciendo los conciertos y amosando’l compromisu y l’apueste pola Escuela Pública.

Uviéu, 30 de xineru de 2014

VER EN PDF

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)