SUATEA reúnese con PODEMOS p’algamar un compromisu pol enseñu públicu.

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

Reunión con Podemos

Representantes de SUATEA reuniéronse con Emilio León, candidatu de Podemos a la Presidencia d’Asturies.

La reunión enmárcase dientro de los contactos qu’esta organización sindical ta faciendo coles fuercies polítiques que se presenten al Parlamentu asturianu nes elecciones del 24 de mayu pa reivindicar la recuperación de les condiciones llaborales de los docentes anteriores a los recortes, la esixencia de paralizar la implantación de la LOMCE y la oficialidá de la llingua asturiana.

Nesta reunión abordáronse por tanto temes eucativos de la mayor importancia, como la esixencia de la paralización de la implantación de la LOMCE pal cursu que vien. Analizáronse les graves consecuencies que tendría pal alumnáu tanto la puesta en marcha de les reválides como la segregación temprana del alumnáu ya dende segundu d’ESO, cola so incorporación a los llamaos Programes de Meyora del Aprendizaxe y el Rendimientu. Mostróse la preocupación de dambes organizaciones polos currícula que deberíen aplicase con cambios sustanciales como’l calter evaluable de la relixón, la ufierta de optatives y la perda horaria que supón dicha ufierta, o la situación de la llingua asturiana.

SUATEA propunxo que la moratoria na aplicación de la LOMCE fora una de les primeres medíes a adoptar pol nuevu gobiernu que salga de les urnes, como tien pedío’l Conseyu Escolar d’Asturies y como probablemente faga’l Conseyo Escolar del Estáu la selmana que vien de dir p’alantre la iniciativa de SUATEA y la confederación de STES ente otres fuercies estatales.

La situación del asturianu foi abordada ampliamente, y informóse al candidatu de la negativa del Ministeriu d’Educación a poner en marcha la especialidá de Llingua Asturiana. La creación de la especialidá, dalgo a lo que se comprometiera l’actual gobiernu, tien que ser otra de les primeres medíes del nuevu gobiernu, plantegó SUATEA, al tiempu que recordó la importancia d’algamar la oficialidá na llexislatura entrante.

Debatióse ampliamente la necesidá de meyorar les condiciones llaborales del profesoráu: acabar cola precariedá que suponen les casi 1.000 medies xornaes y la so conversión en puestos a tiempu completu, acabar coles insoportables tases d’interinidá (27%) mediante amplies ufiertes d’emplegu públicu, reducción horaria pal profesoráu mayor de 55 años, recuperación de les condiciones llaborales anteriores al RD14/2012, dotación suficiente de personal p’atender a la diversidá, dedicar especial atención a la escuela rural, xuba salarial llineal pa tol profesoráu …

P’acabar, dende SUATEA plantegamos la necesidá de que la relixón salga de la escuela y que les polítiques de conciertos educativos nun pueden continuar mientres se detraen fondos pa la escuela pública y mientres heba alumnáu que tá pasando situaciones de probeza estremo.

Emilio León plantegó que munches d’estas propuestes contémplense nel programa electoral de la so formación y que ta abiertu al diálogu y a les propuestes de quienes conocemos la realidá educativa d’Asturies.

Uviéu, 21 d’abril del 2015.

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)