Recoyida de firmes – Profesoráu Interín

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

SUATEA vien manifestando, dende l’aprobación del actual alcuerdu sobre ellaboración y xestión de llistes d’interinidá, el so refugu a la manera arbitrada pola Alministración, cola complicidá de dos organizaciones sindicales, pa xestionar al colectivu de profesoráu interín y, especialmente, la manera nel que s’accede y SE YE ESPULSÁU de les llistes d’interinidá.

Ademas de promover concentraciones contra esti Alcuerdu ya informar al colectivu d’otres posibilidaes y plantegar alternatives a l’Alministración, participamos na ellaboración de documentos que sirvieron de base pa la presentación d’una Proposición Non de Llei nel Parlamentu asturianu que cuntó cola aprobación de la mayoría de la cámara.

Nesti sentíu, el profesoráu del IES “EL SUEVE” promueve tamién una propuesta qu’inclúi les demandes plantegaes na Proposición Non de Llei al traviés d’una recoyida de firmes. SUATEA convida a tolos centros y al profesoráu interín de los mesmos a secundar esta recoyida de firmes con esti modelu que vos apurrimos.

FUEYA DE RECOYIDA DE FIRMES

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)