Qué ye SUATEA

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

SUATEA: UN MODELU SINDICAL DISTINTU

  • Asturianu
    Porque reconocemos la realidá histórica y política d’Asturies y trabayamos por una Escuela Pública Asturiana definida sobre les nuestres característiques culturales y llingüístiques.
  • Asambleariu
    Porque articulamos la nuestra aición sindical al rodiu conceyos abiertos, colos que reforzamos la unidá de los y les trabayadores, aldericando los temes, tomando decisiones, practicando un sindicalismu vivu y allegáu al profesoráu.
  • Autónomu
    Porque solo dende esta autonomía podemos desarrollar de forma dafechu independiente la nuestra actividá sindical, ensin más lóxica que la que marca’l mesmu profesoráu.
  • De Clas
    Porque sentímonos trabayadores de la enseñanza y les nuestres reivindicaciones nun queden una cenciella defensa gremial de la profesión y participamos colos otros/es trabayadores activamente na conquista d’una sociedá más xusta y solidaria, non sexista, pola conservación del mediu y pola paz.
  • Unitariu
    Porque somos un movimientu d’enseñantes qu’aspira a configurar una alternativa unitaria na enseñanza, dende plantegamientos democráticos y pluralistes, y que pon especial interés en llograr puntos d’unidá d’aición con otros sindicatos de clas y organizaciones progresistes.
  • Confederal
    Porque asumimos la realidá de los diferentes pueblos del Estáu de forma solidaria.
Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)