Pola meyora la Educación de Persones Adultes

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

  1. Plantiya estable de profesoráu d’Educación de Persones Adultes. Definición de los perfiles y creación de places en plantiya pa tolos centros.
  2. Garantía d’una amañosa formación inicial y permanente de tol profesoráu.
  3. Aumentu de la ufierta actual de toles enseñances. Restablecimientu de les enseñances que s’esaniciaron nos últimos cursos.
  4. Aumentu de centros y tresformación del mayor númberu posible d’aules en centros d’Educación de persones adultes (CEPA) con atención especial al mediu rural.
  5. Creación de toles especialidaes necesaries pa la impartición de les enseñances nos centros d’educación de persones adultes.
  6. Dotación d’espacios amañosos y meyora de los equipos, igual que de los materiales correspondientes.
  7. Profesoráu de Llingua Asturiana o Gallego-Asturiano en tolos CEPA
  8. Diseñu de planes específicos empobinaos a muyeres adultes y el mediu rural.
  9. Potenciación de los estudios de toles enseñances en réxime nocherniegu col envís de facer compatible l’horariu llaboral cola formación y la conciliación de la vida personal y familiar.
  10. Impulsar les midíes necesaries pa fomentar la coeducación, la sensibilización sobre’l valor positivu de la igualdá de derechos y d’oportunidaes ente muyeres y homes y l’aprendizaxe de modelos sociales non sexistes, asina como’l refugu de la violencia machista.
  11. Potenciar la educación a distancia col usu d’Internet y lesinfraestructures esistentes (aules d’adultos, d’educación primaria) p’averar la ufierta d’educación post-obligatoria, de réxime especial y la ensin reglar a les persones adultes del mediu rural
Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)