Home > Eleiciones2018 > Pola conciliación de la vida personal, familiar y llaboral

Pola conciliación de la vida personal, familiar y llaboral

  1. Tolos derechos pa la conciliación de la vida personal, familiar y llaboral van ser aplicables a cualesquier modelu de familia.
  2. Ampliación del permisu por nacimientu o adopción a un períodu de 26 selmanes, acordies con los encamientos de la OMS. Permisos iguales ya intransferibles pa dambes persones de la pareya col 100 % de les retribuciones y acumulables de forma socesiva en casu de families monoparentales. Igual, nos casos d’ampliación del permisu por nacencies o adopciones múltiples, el periodu xeneráu tamién va tener calter intransferible. Cuando se trate d’hospitalización o nacencia de fíos o fíes prematuros, el permisu va ampliase a los dos persones que formen la pareya o se va acumulase en casu de familia monoparental.
  3. Posibilidá d’amestar el permisu por lactancia acumulada a una excedencia o a un permisu por asuntos particulares.
  4. Reserva del centru de destín los tres primeros años de vida del menor, sin merma retributiva, cuando se solicite la excedencia pal so cuidáu.
  5. Ampliación de la edá del menor hasta los 12 años en casu de solicitar excedencia por cuidu de familiares.
  6. Permisu especial pol tiempu necesariu p’atención de familiares de primer o segundu grau con enfermedá grave, con garantía de sustitución.
  7. Creación de puestoscompatibles pa persones con incapacidaes parciales sobreveníes
  8. Permisu de dos selmanes por fallecimientu d’un familiar de primer grau y d’una selmana por fallecimientu d’un familiar de segundu grau, con garantía de sustitución.
  9. Eliminación de cualquier tipu de discriminación ente’l personal interino y el funcionario tocantes a permisos por maternidá o paternidá, o reducción d’horariu por cuidu de fíes o fíos. Nomamientu efectivu a les interines en situación de permisu por maternidá nel momentu de l’axudicación.
  10. Permisos retribuyíos tol tiempu necesariu, nes adopciones internacionales.
  11. Impulsar y fomentar estratexes que dexen esparder a tola comunidá educativa la importancia de la corresponsabilidá de los homes nel ámbito de la vida familiar, pa cambiar les actitues sexistes “en y “desde” los centros educativos.
  12. Creación d’una rede d’escueles infantiles dependientes de la Conseyería que cubran toles necesidaes reales.
  13. Reducción de la xornada llaboral por cuidu de fíu, fía o familiares a cargu col 100 % de les retribuciones.
  1. Permisos retribuyíos pol tiempu necesariu pa la realización de tratamientos de fertilidá.
  2. Establecimientu de les midíes llegales necesaries pa que nun esista discriminación na xubilación y les pensiones por reducciones horaries y escedencies rellacionaes colos cuidos de menores y persones mayores.
  3. Los periodos vacacionales y non llectivos del calendariu escolar nun van computar como permisu de maternidá/paternidá. Acumulación real de los díes de lactancia, independientemente del tipu de plaza qu’ocupe la madre.
  4. Ampliación de la reducción horaria por lactancia hasta los 25 meses de vida dela criatura. En casu d’acumulalo al permisu por maternidá, aumentar el númberu de díes proporcionalmente.

Esta entrada también está disponible en: Castellanu


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /usr/home/suatea/www/wp-includes/functions.php on line 3778

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /usr/home/suatea/www/wp-includes/functions.php on line 3778