Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)
Dende SUATEA siempres defendimos que’l concursu de méritos non solo yera posible, sinón que yera’l meyor procedimientu pa estabilizar al colectivu interín. Otros nunca lo defendieron ya inclusive lo negaron como procedimientu d’accesu. Agora, anque con un procedimientu obligáu por Europa y mal xestionáu por dalgunes CCAA y el Ministeriu d’Educación, consiguióse estabilizar a más de 40.000 docentes que merecíen el so puestu dende va munchos años.
La nuesa norabona a quien lo consiguieron, la nuesa indignación por quien nun lo llograron por una interpretación restrictiva de la norma qu’obligó a munches persones a buscar el so destín llueñe de casa; y el nuestru refugu y despreciu escontra quien punxeron torgues al procesu ya inclusive presumen de torgalu.
Esperamos que les oposiciones dexen estabilizar a quien nun pudieron faelo al traviés del concursu de méritos, con una ufierta inxustamente ruina.
Los nuesos meyores deseos pa quien vais tener qu’ enfrentavos mañana, una vegada más, a la dura xera de convencer a compañeros y compañeres d’oficiu de que tais nes meyores condiciones pa, siendo los sos iguales, llograr un puestu trabayu fixu.
¡Ánimu a toes y toos!
Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)