Habilitación en llingua asturiana

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

Obtención del TÍTULU y procedimentu d’HABILITACIÓN en LLINGUA ASTURIANA  y GALLEGO-ASTURIANU

Obtención del TÍTULU

  ASTURIANU GALLEGO-ASTURIANU
MAESTROS/ES ·         Tar en posesión del títulu Graduáu en Maxisteriu con mención d’Asturianu.

 

·         Si curses actualmente’l Grau de maestru tienes de matriculate n’asignatures de la Mención d’Asturianu.

·         Si tienes una diplomatura en maxisteriu tienes de matriculate nel grau y escoyer les asignatures de la Mención d’Asturianu.

·         Cursos de branu* de l’Academia de la Llingua Asturiana con tres niveles:

 

–   1u   15 díes

–   2u   una selmana

–  3u Un trabayu específicu pa Primaria.

SECUNDARIA ·         Tar en posesión del Máster universitariu en Formación del Profesoráu d’ESO, Bachilleratu y Formación Profesional

 

·         Tar en posesión del Grau de Filoloxía con Minor en Llingua Asturiana.

·         Si yes llicenciáu en filoloxía y curseste les asignatures de llingua asturiana na carrera, tienes de matriculate del Máster universitariu en Formación del Profesoráu d’ESO, Bachilleratu y Formación Profesional, y elixir les asignatures de llingua asturiana.

·           Si yes Llicenciáu en filoloxía y nun curseste les asignatures de llingua asturiana na carrera, tienes de superar una preba de conocimientu del idioma y, si la pases, matriculate del Máster universitariu en Formación del Profesoráu d’ESO, Bachilleratu y Formación Profesional elixendo les asignatures de llingua asturiana.

·           Si yes Llicenciáu n’otra cosa que nun sea Filoloxía, tienes de superar una preba de conocimientu del idioma y, si la pases, matriculate del Máster universitariu en Formación del Profesoráu d’ESO, Bachilleratu y Formación Profesional elixendo les asignatures de llingua asturiana.

 

·         Cursos de branu* de l’Academia de la Llingua Asturiana con tres niveles:

 

–   1u   15 díes

–   2u   una selmana

–   3u Un trabayu específicu pa Secundaria.

 

* P’asistir a estos cursos ye necesariu un conocimientu previu de la llingua (oral y escritu) que se comprobará per aciu la superación d’una prueba. Estos cursos son intensivos y d’obligáu internáu demientres se realicen. Tán empobinaos al afondamientu na normativa del idioma y la práctica docente.

 

Procedimientu d’HABILITACIÓN:

Depués de tener el títulu, pa poder trabayar de docente, ye menester tener el certificáu de capacitación en bable/asturianu o gallego-asturianu que pues solicitar equí  (Registro General de Capacitación en bable/asturiano o gallego-asturiano).

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)