Home > Comunicaos > Escueles 0-3: Cuando menos nun ye más y meyor

Escueles 0-3: Cuando menos nun ye más y meyor

La Educación ye'l principiu de tooDende SUATEA queremos denunciar la situación na que s’atopa la rede d’escueles infantiles de 0-3 años col constante retayu de personal. La xestión per parte de les distintes Alministraciones consiste en caltener y ampliar esta rede con menos efectivos nes sos plantiyes. La Conseyería d’Educación decreta los retayos y el Conceyu de Xixón execútales ensin poner nengún interés en compensar los efectos que producen nin en dignificar el llabor d’estes escueles y les persones que trabayen nelles, solucionando l’apertura de los nuevos centros cola redistribución de la plantiya esistente y ensin facer nenguna nueva contratación.

SUATEA tien claro que’l llabor d’estes escueles nun ye’l de ser unos llocales aparca-bebés sinón que xueguen un importante llabor educativu y social amás de permitir la conciliación de la vida llaboral y familiar.

Por too ello SUATEA esixe:

  • La integración de la rede de les escueles infantiles de 0-3 nel sistema educativu, reconociéndose’l so calter educativu y asistencial. Caltenimientu del nivel de calidá, d’atención y educación de la rede.
  • Que l’apertura de nuevos centros suponga nueves contrataciones y non una amenorga nos recursos esistentes como se fixo cola apertura del centru de Nuevo Roces.
  • La recuperación de la plantiya qu’había en cada centru al aniciu del cursu escolar.

SUATEA súmase a la concentración que se va facese mañana xueves 21 de payares a les 18:00 hores na Plaza del Ayuntamientu de Xixón y encamienta a toes aquelles persones defensores de la escuela pública a participar nella

Uviéu, 20 de payares del 2013

Esta entrada tamién se puede consultar en: Castellanu