El tresporte escolar ye un derechu. Deféndelu

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

Rueda de prensa. MSEPA, SUATEA, SE

Esti cursu, estudiantes de delles localidaes asturianes viéronse privaos del tresporte escolar p’acudir a los sos centros d’estudiu. Una consecuencia más de los recortes que ta sofriendo la educación pública.

En Fano, un alumnu de 1u. de la ESO ten que caminar 1’3km per una carretera peligrosa, ensin arcén y con poca visibilidad, pa llegar a la parada. En Colunga, son dos les alumnes que nun pueden asistir al instituto pola falta de tresporte escolar, y en Quintes la supresión d’una parada dexó ensin tresporte a nueve escolares.

L’actitú de la Conseyería d’Educación, y el so absolutu despreciu poles necesidaes d’estos compañeros y compañeres, ignorando les sos demandes, ta acarriando una situación insostenible, que perxudica enforma’l so derechu a una educación pública de cálida. Por esti motivu, estos compañeros y les sos familias dicen que yá valió y deciden movilizase, col apoyu de la Federación de Padres y Madres de Xixón, el Movimientu Social pola Escuela Pública, SUATEA y el Sindicatu d’Estudiantes.

Solidarízate’l próximu xueves 27 de payares participando de les movilizaciones.

Quintes: 8’50 hores. MARCHA-MANIFESTACIÓN dende la parada Casa Lalo hasta la escuela de Quintes.

Xixón: 14’00hores. CONCENTRACIÓN, Avenida del Xardín Botánicu (al altor del IES Universidá Llaboral)

Colunga: 14’15 hores. CONCENTRACIÓN, IES de Lluces

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)