Celebramos la nueva llei qu’ampara los derechos de les emplegaes del llar

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

La Organización de Muyeres de la Confederación Intersindical celebra una victoria histórica na que por fin les emplegaes del llar van tener los mesmos derechos que’l restu de trabayadores d’otros sectores. El Congresu de los Diputaos ratificó’l conveniu 189 de la Organización Internacional del Trabayu que protexe y amplía lo derechos de les emplegaes del llar.

Derechu a la prestación por desempléu, periodos de descansu, sueldos dignos y regulaos y seguridá social son les meyores más significatives. Tamos falando de valorar el trabayu d’estes muyeres como’l de cualesquier otres, como un trabayu digno y xusto.

Munches muyeres emplegaes del llar son migrantes, que se ven doblemente damnificadas. La nueva Llei amparar en tolos trámites llegales que sían necesarios para poder realizar estos trabayos.

Movimientos feministes y colectivos d’emplegaes del llar concentrar a les puertes del Congresu para celebrar esta gran meyora llaboral nesti sector. Sabemos que ye un trabayu feminizáu nel qu’apenes hai homes que lu realicen y foi un trabayu pocu valoráu a lo llargo de la hestoria, ensin condiciones llaborales dignes. ¿Qué asocediera si fueren mayoritariamente homes? Seguro que nun se tardara tantu tiempu en regular esta actividá llaboral.

Ye una victoria que llega tarde, pero llegó por fin. La Organización de Muyeres de la CI valora positivamente la decisión d’esti Gobiernu actual que por fin da voz a un colectivu mayoritariamente femenín y discrimináu.

13 de xunu de 2022

Organización de Muyeres de la Confederación Intersindical

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /usr/home/suatea/www/wp-includes/functions.php on line 4757

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /usr/home/suatea/www/wp-includes/functions.php on line 4757