Concentración de Profesoráu Interín (23 Febreru -18 hores)

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

CONTESTABILIDA-MENOS-RESOLUCIONSUATEA convoca al profesoráu interín d’Asturies a una concentración énte la Xunta Xeneral del Principáu, el próximu martes, 23 de febreru a les 18 hores, en defensa de la estabilidá del colectivu, en sofitu a un cambéu del alcuerdu d’Interinos, pola recuperación de plantiyes que palie l’efectu negativu na atención al alumnáu y aumente la contratación de profesoráu.
La participación de tol colectivu ye imprescindible pa faer ver la nuesa problemática a la opinión pública y a los nuesos representantes nel Parlamentu asturianu.

ALLÉGATE!, ye’l to futuru llaboral, son les tos condiciones de trabayu, somos un terciu del profesoráu al que nun se debe discriminar.

Cartelu de convocatoria – Descárgalu pal to centru

La prensa dixital de güei (miércoles 17) recueye la rueda de prensa na que Podemos, con SUATEA y ADIA, presenta al Parlamentu asturianu una proposición non de llei de cambéu del Alcuerdu d’Interinos, la meyora de les sos condiciones llaborales, la considerancia al profesoráu con más edá, etc.
La Nueva España / Europa Press / La Información /
Estes y otres reivindicaciones yá fueron plantegaes por SUATEA y pidimos la so defensa y sofitu cola participación del profesoráu interín asturiano na concentración convocada pal próximu martes.

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)