Calendariu 2016: “Tiempu de Muyeres – Muyeres nel Tiempu”

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

CALENDARIU 2016 “Tiempu de muyeres, muyeres nel tiempu”

prescal4  De va 10 años acá, la Confederación de STEs y SUATEA bien ellaborando un calendariu que s’esparde per tolos centros educativos del Estáu.

El calendario faenlu de forma coordinada les árees de Muyer de los sindicatos de la Confederación de STEs col oxetivu d’ufrir un material didáctico al profesoráu pa visibilizar les aportaciones de muyeres en toles árees del conocimientu y a lo llargo de la historia. Pa ello, el calendariu dedica cada día del calendariu a una muyer y va acompañáu d’actividades pa trabayar nel aula en cada materia y en tutoría.

prescal1A lo llargo d’esta década, tenemos dedicao’l calendariu a muyeres creadores d’arte, periodistes y creadores d’opinión, creadores de pensamientu, muyeres pioneres n’estayes diferentes, etc.

Esti añu dedicámoslu a les muyeres científiques cola fin de reconocer l’autoría y l’autoridá de delles muyeres coles sos aportaciones a la ciencia y a la técnica y afitar una xenealoxía femenina, negada cuasi siempre por conceiciones de la vida y del conocimientu que nun miren pola dimensión social de los avances. Trátase d’apurrir la so contribución al nuestru alumnáu pa que conozan la gran aportación de les científiques nel mundu de la matemática, la física, la cristalografía y la bioloxía, aportaciones d’enorme valor si pensamos nes condiciones perdifíciles nes que la mayoría d’estes muyeres tuvo que trabayar. prescal3

Ente les muyeres qu’acuten espaciu nel nuestru calendariu de 2016 tán: Hipatia d’Alejandría, Trótula, Hildegarda de Bingen, Marie Curie, Lise Meitner, Adela Muñoz, Sophie Germain, Margarita Salas, etc.

El calendariu de 2016 pue descargase aquí

El calendario de 2016 puede descargarse aquí

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)