Wert quier contratar profesoráu becariu

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

Wert vuelve a precarizar la educación pública contratando profesoráu becariu en llugar del profesoráu interín despidíu

Ensin convocar a la mesa sectorial de negociación, el ministru Wert anunció pal próximu cursu un nuevu proyectu pa la contratación como becarios de titulaos universitarios como sofitu en Primaria pa los centros con especiales estorbises.

Pal ministru, cualesquier solución barata ye bona pa iguar los problemes educativos nes que la so política de retayos metió a la escuela pública, faciendo de menos y rebaxando otra vuelta más con criterios economicistes y mercantiles la calidá del sistema educativu. Los 22 millones que va suponer el programa y les 2000 places a ufiertar son un bofetón más pa los más de 36.000 profesores y profesores interinos despidíos de magar l’aplicación del RD 14 de 2012 de midíes urxentes de racionalización del gastu públicu nel ámbitu educativu.

Esta midida, insuficiente a les clares p’atender de forma integral al alumnáu con necesidaes educatives especiales, ye un nuevu engañu qu’implica la falta de soluciones xustes y afayadices a l’actual realidá educativa, dao que nin va aplicase en tolos centros nin los criterios de selección espuestos van garantizar la profesionalidá practicada y demostrada pol profesoráu despidíu, sustituyéndolo por becaries y becarios con empléu precariu.

Dende SUATEA esiximos al ministru d’Educación la retirada d’esti proyectu xunta los retayos educativos puestos en marcha nesta llexislatura, la recuperación de los puestos de trabayu suprimíos, que se paralice l’aplicación de la LOMCE ensin complicar entá más el presente y el futuru de la educación pública nesti añu electoral y que convoque con urxencia la mesa sectorial de negociación.

Esiximos coles mesmes a la Conseyera asturiana d’Educación que nun aplique esta midida y qu’invierta el presupuestu amañosu p’atender a la diversidá d’alumnáu con criterios d’igualdá y equidá, tomando como referente al profesoráu espulsáu del sistema de resultes de los retayos educativos y nun xenerando empleos precarios mazcaraos de beques formatives.

 

Uviéu, 18 de febreru de 2015

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)