La Ufierta d’Emplegu Públicu sigui siendo insuficiente

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

Facultad de formación profesorado y pegadogia. Maxisterio PedagoxíaEsta mañana celebróse la segunda reunión cola Alministración y les organizaciones sindicales pa tratar la Ufierta Pública d’Emplegu nel ámbitu docente, l’Alministración mantién la ufierta d’emplegu que ficiere pública la postrera selmana de 158 places y cola mesma distribución por especialidaes.

L’Alministración informa de que se ta negociando col restu de sectores públicos que nun pueden convocar places, cola intención de tresvasales a educación, tal y como declaró en prensa la Sra. Conseyera la selmana pasada.

Desde SUATEA calificamos la ufierta d’insuficiente teniendo en cuenta’l porcentaxe d’interinos qu’hai n’Asturies y onde les places ocupaes por esti profesoráu supera les 2.400.

Por segunda vez SUATEA intentó que la Conseyería aclarare delles cuestiones qu’inquieten a los compañeros y compañeres que tán preparando les oposiciones, tal como confirmar les característiques de la programación, la llexislación que se diba tener en cuenta en la especialidá de Primaria, y otres cuestiones técniques y formales qu’entenemos nun deberíen ser motivu d’ocultación. En toos estos casos l’Alministración argumenta que nesti momentu lo que se ta negociando ye la Ufierta d’Emplegu Públicu, y que yá se negociará más alantre les cuestiones que toquen al respective de les sos característiques.

NOTA: Si tenéis interés n’oposiciones n’otros llugares del Estáu podeis consultar el menu Profesoráu -Interín -Estatal

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)