El MEC retira’l proyectu de decretu d’especialidaes secundaria

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)

Ministru Educación Jose Ignacio WertEl MEC cede a les presiones sindicales y retira’l proyectu de decretu d’especialidaes del profesoráu de secundaria.

El MEC acaba de dar anunciu, na xunta colos diferentes sindicatos de la Mesa de Negociación, que va presentar un nuevu proyectu de decretu d’especialidaes docentes del profesoráu de secundaria.

Los STEs-i, que refugamos con claridá y rotundidá’l primer proyectu de decretu, por ente otres coses, considerar que nun se puede obligar al profesoráu a poner clases d’una materia diferente a la de la so especialidá, entendemos que’l MEC cambió drásticamente la so posición pola presión exercida polos sindicatos y el conxuntu del profesoráu, que veíemos nesi proyectu un grave ataque a la calidá del enseñu.

El MEC anunció que’l nuevu proyectu de decretu d’especialidaes va tener un calter exclusivamente técnicu, tresladando a la normativa vixente los cambios nes asignatures qu’impón la nueva llei d’educación.

Los STES-i, nel momentu que tengamos el nuevu proyectu, difundirémoslu y consultaremos col profesoráu les decisiones a tomar con respecto al mesmu.

Secretariáu de la Confederación de STEs-intersindical.

Print Friendly, PDF & Email

Esta entrada está disponible en: Castellano (Castellanu)